21 juli

 
Uptäckte imorse, precis innan jag skulle iväg till jobbet att jag inte ett enda par rena shorts kvar. Dags att tvätta? Or buy new ones. Tror jag slängde ner tre par shorts och två par träningsshorts.. Ok om man ska bort en vecka, mindre ok om det är flera veckor. Heja mig och packning! Men det löste sig!
 
Igår spenderade vi i princip hela eftermiddagen på stranden med massa ost, kex och gosaker. Tog inga bilder? Var tvungen att ägna all min tid åt att bättra på brännan och att bada emellanåt för att det var så jäkla varmt?! Har alltid kopplat den svenska sommaren till regn men nu när den varit som bäst och det faktiskt har varit strålande sol i flera veckor  *peppar peppar* känner jag att jag älskar den svenska sommaren!! 
 
Hur har ni det? Har ni bra väder?

Marie Bergman - Om livet på Cypern skriver:

Härlig bild =)

Julia skriver:

I Lund är det sjukt varmt och nästan vindstilla! Ingen havsbris här inte.

Sam skriver:

Fina Bilder ;)

Ninni - Vimsiga mamman skriver:

Så härligt de såg ut


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0