Broccolisoppa

 
 
Alltså, är det bara jag som älskar olika sorters soppor?! Det är en sån sjuk kärlek jag har till... soppor, hahaha (inser någonstans här att det jag skriver inte låter friskt) men jag kan helt seriöst äta det alla dagar på året! Har tjatat om att jag velat äta broccolisoppa i veckor så nu tänker jag tamigfan luta mig tillbaka och njuta haha.

ida skriver:

Mums va gott! Fint foto också :)

Alice skriver:

jag älskar också typ alla sorters soppor såå gott, speciellt morotsoppa! :D

Joe skriver:

Jag älskar också soppor! :O Broccolisoppa äter jag då o då på ett kafé nära jobbet, den är suuuper god.

Bohemhoe skriver:

Nomnomnom, måste prövas nu när man börjat ett nytt liv!

frukallgren.blogg.se skriver:

Åh jo jag håller med! Är så mysigt att krypa ner i soffan på kvällen med en tallrik soppa till middag :D

Jennifer skriver:

Guud så gott! Älskar också soppor, men gör ju aldrig några! Hur gjorde du den här soppan? :)

MATILDA skriver:

vad gott :D

frukallgren.blogg.se skriver:

svar: men det värsta är då att jag inte får sova inatt trots fullspäckat schema! Ska jobba natt x)

Felicia Karlström skriver:

Sv: Visst är den! :D

Mums, vad gott det där såg ut! Glad påsk på dig!

Fanny skriver:

Jag kanske inte är lika förtjust som du i soppor men jag håller med om att det är jäkligt gott! :D

bella skriver:

åh va gott! :D

Erika skriver:

Soppor är fruktansvärt gott!

sv: Absolut, får jag göra :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0